Frestelsefallning

Slutade klockan tidigt i dag och den em som följde har jag inte gjort ett dugg av. Gick halva vägen hem från jobbet men sen föll jag för bussfrestelsen. Å sedan föll jag för bilfrestelsen när jag skulle handla lite...Å nu tror jag att jag snart faller för te&mackfrestelsen.
Ikväll är dagen inte dålig men inte bra heller, tappade orken och måbrakänslan någonstans mellan middagen och handlingen.
Dagen tidigare har varit bra och jag tycker emellanåt att jag är rent duktig på vissa saker!
Sedan blir jag lite konfunderad på en del personer - vilket väl inte är så konstigt när man får samma sak beskrivet på olika sätt av två stycken. Det skilde sig såpass i förlopp och resultat att jag blir fundersam på min egen förmåga att känna av vilka människor som jag kan lita på.
Vi har fått personalorganisationen för hösten, mig gav den inga överraskningar eftersom jag krävt att få veta lite hur chefen funderade kring var och med vilka jag ska jobba. Det är väl varken bu eller bä, jag kommer ju i allafall att så smånningom "bli onödigt rik på hästar" eller något annat dobbleri och då säger jag upp mig!
Fast jag har inte precis börjat spela ännu...Det är en frestelse som jag inte har fallit för idag!


Kommentarer
Postat av: camilla

mmm... ibland tappar man bara gooet på vägen..men du..om du letar..så hittar du det säkert igen

2007-04-25 @ 07:24:38
URL: http://quarter65.bloggspace.se
Postat av: ~M~

Hehe...känner igen det där med att man börjar tänka att man ska gå och sen blir det att man åker bil eller buss iaf. Lätt hänt :P

2007-04-25 @ 16:42:38
URL: http://afairytale.blogg.se
Postat av: Anki

Ja, livet är fullt av frestelser!
Ha en trevlig helg!

2007-04-28 @ 11:28:44
URL: http://ankitankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0