Tåget går!





Länktåget!

Jag har fått äran att vara med på länktåget! Det är Ella som är så snäll att hon länkat till  mig.

Ett himla smart påhitt för att få fler besökare till sin egen blogg och samtidigt få berätta om sina egna favoriter. Nu får man tyvärr bra välja tre favoriter och jag  gör som Ella, jag  helt enkelt drar lott för rättvisans skull. Så ni som inte är med på listan ska  inte vara ledsna för det, jag läser och gillar era bloggar ändå!

Så här gör man:

Kopiera texten nedan.

Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett kort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen (obs, länka till inlägget och inte till bloggen för det inläggslänkarna som registreras på bloggportalen)

  1. Ta listan under ?Mina 3 tillägg? från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken ?Originallistan?. Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.
  2. Lägg själv till max 3 st bloggar under ?Mina 3 tillägg?
  3. Kontakta dem som du har lagt till och be dem göra samma sak
     

Mina 3 bloggar:
Ankitankar
hyss, vardagstankar och bilder
Tittmyrvagen25 tankar, bilder och mumsiga recept
PanterSylvia: lever det lilla och goda livet


Orginallistan:
Lantluft: Tankar och funderingar från Karl-Johansgården
Amatankar: Vardagsbetraktelser på ett roligt sätt.
Livet efter; Skriver om livet före och efter hennes ögonsjukdom

beckfjall1; Föredetta missbrukare som skriver om sitt liv idag

Sussibussi; Fyrabarnsmor som skriver om sin vardag

Millans Bak : Mycket gott

Miss Sophie : En förvirrad Höna

Dolcevita : tjejsajt

Äta bör man : godmat

Cutwalk: frisyrblogg

Frisörguiden: frisyrer

Manligt Carolangel: blogg om allt möjligt

ANNELIE livet,familjen,humor,recept

CARINA : skriver om utbildning, pyssel-allt möjligt.


Sluta kopiera här.

Puh, nu ska vi se om det här fungerar...


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Mitt länktåg är längre.

2007-04-10 @ 16:38:42
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anki

Jag fick först av Nalle och sedan av dig. Kan jag göra två? Den första har jag gjort klart, men sedan blir det svårare. Många tänkbara kandidater har ju redan blivit med. Ska tänka vidare på saken!
Trögt att logga in i kväll!
Kram!

2007-04-10 @ 22:15:08
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Junitjej: ja, jag såg det men vet inte varför det blivit så, jag kopierade den jag var länkad till.

Anki: nog kan man göra två?! det måste ju inte vara favoriter tycker jag vars favoriter kan variera beroende på dagsform mm.

2007-04-11 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0