Hej igen!

 Jag är på plats igen och har t o m hunnit klara av en arbetsvecka! Semestern var lång och bra och det tog emot att transportera sig de sista trettio milen hem.
Jag har börjat läsa ikapp mig men jag måste nog ta en rejäl sväng bland bloggarna framöver, jag vill inte missa något!                                

Ute skiner solen och inne är det idrott, ja idrotten är på tv alltså! Å jag tittar lite nu och då. Det blir liksom en bra anledning att strunta i annat? I fredags åt jag en delikat middag hos min syster och i går var det vin, väninna, räkor och prat här hos mig. Så jag känner mig rätt socialt nöjd med den här helgen. Men mindre nöjd är jag med mitt tempo, jag skulle nog kunna få lite mer ur nävarna en helg men nu blev det inte så. Kanske en annan helg? 

Jobbet börjar ösa på i, om inte full storm, så i rätt bra vind. Medvind ännu så länge. Jag försöker att både ge och ta och lyssna och förstå. Å på något underligt vis försöka få andra att göra detsamma. Vilket inte alltid är lätt, en del är så vana att köra sitt eget race att arbetslagstanken är lika overklig som en utomjording i kylskåpet!  

I mitt kylskåp har jag inte sett någon utomjording men där finns något annat som jag kanske kan visa er någon dag? 

Kommentarer
Postat av: Micke

Skoj o se dig här igen, lycka till med arbetet då!! :) ha de gott

2007-08-27 @ 10:27:59
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Tack Micke!

2007-08-29 @ 16:49:22
Postat av: Sylvia

Kul att arbetsveckan börjat bra. Ser fram emot att få veta vad du hittade i kylskået. Var det något mögligt?

2007-08-30 @ 20:18:24
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Anki

Jag blir också nyfiken på vad du har i kylskåpet!

2007-08-30 @ 22:44:36
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Sylvia och Anki - det kommer i helgne, jag ska försöka ladda ner lite bilder.

2007-08-31 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0