Kusseträff

I helgen ska vi ha kusinträff, vi på min pappas sida. Vi är nio stycken och åtta kommer. Jag tycker det ska bli så kul och det vet jag att de andra tycker också!
Vi har inte träffats alla samtidigt på väldans många år, jag tror det var när de äldsta var i de yngre tonåren ? de är snart 60 ? så det är verkligen dags eller hur?

Husen längst bort i bilden tillhör den gård vår farfar/morfar växte upp på. Den ska vi förhoppningsvis besöka och då även den fängelsehåla (!) som finns i mangårdsbyggnaden.



Kommentarer
Postat av: Micke

Fängelsehåla? Låter spännande.
Spännande över huvud taget att besöka något där de gamla växt upp!!
Ha det så roligt!!
kramiz

2007-08-02 @ 14:34:38
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Micke, tack,tack - jag tror dt blir jätteroligt!

2007-08-02 @ 15:48:05
Postat av: Anonym

kusinträff - då borde ni äta surströmming, fast kanske ändå inte!

2007-08-02 @ 22:01:10
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Latmask; näe,jag litar inte riktigt på att alla gillar det...vi kör en tradionell grillkväll i stället. Jag får ta surströmming med vissa utvalda i stugan längre fram, såna som jag är säker på uppskattar dylik delikatess!

2007-08-02 @ 22:50:39
Postat av: Micke

Här är det solsken för närvarande, blir förhoppningsvis en toppenhelg!! Ha de!

2007-08-03 @ 12:39:39
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0