Felet var inte mitt!

Det var faktiskt inte mitt fel! Anja åkte ur trots att jag gjorde som när jag tittar på tv - jag tittar på starten och sedan tittar jag åt ett annat håll. Bara lyssnar.
Det blev en trevlig kväll i allafall,  Anja är en sann idrottsstjärna som vet att uppskatta sin publik, hon klev upp och åkte ner, vinkade och tackade på så sätt publiken. Det tråkigaste var att Anna Ottosson inte lyckades så bra som de flesta som var i Åre önskade! Däremot var det häftigt att få vara en del av den stora massan som jublade när Maria PH gick i mål.

Kallt var det - men jag var välklädd enligt lager på lager principen och det hjälpte bra. Det enda jag frös om var öronen - trots den nya mössan! Minusgraderna var minst tjugo stycken så nog behövde det vara en rejäl vinter-outfit för att kunna njuta av tillställningen.

Åre i sig - vilket ställe det blivit, snart inget genuint kvar utan bara en massa fula hus med hutlösa hyror och affärer med enbart exklusiva märkeskläder som inte ens är billiga på rea! Inte ens när det är rea på rean...

Nu är det dags för middag, kör en liten grekisk touch idag - greksallad med fårost, lök, tomater etc.
Kan bli gott fastän jag inte har  några oliver, det fanns bara Eldorados eller jättebamseburken på affären. På något underligt vis är jag lite skeptisk till märket Eldorado men det är förmodligen bara hjärnspöken, det är inte säkert att det är bättre oliver i andra burkar!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: camilla

hoppas att upplevelsen var bra i alla fall

2007-02-14 @ 22:49:48
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: anita

Eldorado köper jag allt, de går lika bra som de dyra man köper när plånboken är tung. Men Euroshop har ja hört att man ska passa sig för, de kan innehålla en massa gifter.

2007-02-15 @ 09:29:00
URL: http://anita-koden.blogspot.com/
Postat av: Annika

Camilla: ja det var en upplevelse - vilken organisation, vilken logistik det måste vara för att ordna detta VM!

Anita: Aha,det kan vara så att jag helt enkelt bluddrar ihop dessa märken.En kollega till mig sa ungefär som dig igår så jag får väl prova då. Men inte Euroshop alltså, jag tackar för tipset!

2007-02-15 @ 10:11:51
Postat av: Anonym

"städkompisar" växer verkligen inte på trän, dom är sällsynta, med misströsta inte, det finns nog, det räcker med att hitta en.....
vm i åre, har inte sett mer än 15 sekunder, på dumburken, vet inte varför
hare

2007-02-18 @ 18:11:30
URL: http://latmasksamtal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0