Varför?

Ibland är det lite konstigt hur det kan bli här i värdlen. Med tekniken alltså. Jag har några fräscha exempel från min vardag. I går t ex så ville inte Nybloggat.se visa mitt inlägg fast det var automatpingat.Varför blir det så?
I höstas blev jag msn:are, för att kunna prata lite med dottern utan att bli ruinerad p g a mobilräkningen. Jag tyckte det vore kul att ha någon fler på min lista och blev så glad när en annan fotbollsmamma,Eva, hade gjort samma sak, hennes dotter hade också flyttat. Så hon rabblade sin hotmailadress till mig. Jag kom ju ihåg den - trodde jag. Msn:ade till henne, trodde jag också att jag gjorde. En dag fick jag svar  - någon undrade i ett mejl: Vem är du? Å på den vägen är det, jag har msn:at och mejlat hela hösten med Eva, som inte var rätt Eva. Vi har lärt känna varandra en del. Så mejlade jag henne för nu var det längesedan hon var inne på msn. Till min glädje fick jag svar ganska omgående. Idag kom ett mejl till - Vem är du? stod det. Hm, hur blev det så? Det första mejlet i repris ett halvår efteråt. Sitter det någon liten datahulligan i cyberrymden och stuvar om i mejlboxarna? Kör en repris på inposten för att man ska bli glad över mejl eller? 
I förgår ville inte min dator låta mig förhandsgranska mitt inlägg och absolut inte publicera det! Varför gör den på detta viset? Jag vet inte om jag orkar veta det - jag vill bara att det ska fungera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0