Gröna sköna och kanske fula favoriter

Gröna sköna och kanske fula favoriter

Jag föll till föga till slut och införskaffade mig ett par "foppisar", vet inte om jag ska tycka att de är fula eller inte men sköna är de!  Dessutom varma, måste vara plopparna i sulan som gör att cirkulationen går i gång! Jag brukar inte vara så jättefrusen om fötterna men jag brukar absolut inte ha tillstymmelse till fotsvett! Det händer att jag får i dessa, blir i alla fall fort varm om fötterna i dom! Det är så jag använder dem mest - till fotvärmare  för det  kan vara lite kallt ibland här vid datorn eller nere i vardagsrummet.
Men varför väljer jag att visa en foppatoffel som min första bloggbild? Tja, helt enkelt för att jag i helgen lånat in vår nyinköpta digitalkamera från jobbet. För att lära mig lite om den och då tänkte jag också passa på att se om jag klarar av att lägga in en bild på bloggen.
Det kunde jag så nu kan jag glad och nöjd gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Ella

Hi hi... men floppisarna passar perfekt efter ditt förra inlägg... en röd tråd liksom.
Läcker färg på dem!

2007-01-29 @ 08:00:16
URL: http://livetefter.blogg.se
Postat av: Annika

Ja visst är det en läcker färg! Tänker nog inhandla ett par till jobbet också, tror de blir röda då. Hoppas det gått bra för dig på syncentralen, jag går in hos dig senare och chekar av!

2007-01-29 @ 16:55:46
Postat av: Ella

Tack Annika, det gick ganska bra.
Röda är nog ännu läckrare tror jag.

2007-01-29 @ 18:14:24
URL: http://livetefter.blogg.se
Postat av: Anna

Såna där skor har jag oxå tittat på, fast de var orange. Tycker de är urläckra! En header,,,ja det är det som är längst upp på bloggsidan, där det står " Annas pytt" på min. Ha en fin dag. Anna

2007-01-30 @ 06:37:15
URL: http://annaspytt.blogg.se
Postat av: Annika

Köp ett par, det är jättesköna!
Aha! Det är header. Tänk att man lär sig nåt nytt varje dag! Å att man måste våga fråga - annars lär man sig inget!
Tack!

2007-01-30 @ 07:09:59
Postat av: Junitjej

Jag har inga egna sådana, men jag har provat. Visst är de väldigt lätta? Jag tyckte de vägde så lite att det inte kändes som om jag hade några tofflor på foten.

2007-01-31 @ 06:38:27
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

Till Junitjej:
Ja, de är lätta,jättelätta och det är skönt!

2007-01-31 @ 07:55:20
Postat av: Sylvia

Har bara sett dom i affärerna. Så du tycker att de är sköna. Jag som alltid går omkring med sockor för jag är kall om fötterna kanske skulla pröva. men de ä ju så FULA!

2007-01-31 @ 20:38:53
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tyckte också de var fula i början men till slut så blev de liksom fulsnygga och de är lite kaxiga färger. Sköna är de iallafall och varma och verkligen lätta!

2007-01-31 @ 20:43:28
Postat av: Per

Hmmm... jag håller på att ragga likasinnade till min sida www.stoppatofflorna.nu som vill skriva upp på uppropet EMOT foppa-tofflor. Är nog lite fel ute här..

2007-08-01 @ 00:04:45
URL: http://www.stoppatofflorna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0