Igår igen

Igår skulle jag ju berätta om i förrgår kväll - när jag snusade på lilla M. Hon är drygt en vecka gammal och såklart en ljuv liten varelse!

Jag berättade också att jag börjat tidigt igår igen och det eftet ännu en natts urusel sömn...Jag undrar vad John Blund har emot mig? Han verkar bara svischa förbi här och knappt strö nåt sömnstoft på mig alls! Å antagligen sveper han förbi några gånger varje natt och petar på mig med sin paraplyspets bara för att störa min sömn. Varför vet jag inte - aldrig har jag sagt något elakt om varse hans pyjamas eller paraply.

Sedan berättade jag också om min eftermiddag - jag tog faktiskt en promenad in till centrum och marknaden där. Tog till och med ut pengar för att kunna inhandla lite, det brukar mest bli ätbara saker. Det blev 5 vykort för lika många kronor. Sedan gick jag hem och på vägen stannade jag och handlade på Konsum.

Min delikata middag blev färsk pasta med spenatsmak, kyckling och wokgrönsaker, smaksatte det hela med lite cremé fraiche med solorkad tomat - och fetaostsamk.
Min kväll avrundade jag med Let's dance - precis vad mitt lite sega jag behövde, se lite glamourösa kläder och  lite vacker dans. Min favorit är Erica Johansson och igår var det en helgjuten insats!

Å nu törs jag inte förhandstitta på det här för då försvinner det väl!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är utmanad i min blogg!

2007-03-10 @ 13:16:05
URL: http://tittmyrvagen25.blogg.se
Postat av: Anneli

Det är lätt som en plätt. När du skriver ett nytt inlägg så markerar du ordet som du vill ska vara en länk, trycker på kedjan i verktygsraden, en ny ruta ploppar upp och där skriver man in adressen. OBS! http:// måste vara med, annars blir det knas.
Lycka till!

2007-03-10 @ 14:43:43
URL: http://tittmyrvagen25.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0