Kan jag länka min utmaning?!??

Jag har blivit utmanad - en gågn för ett långt tag sedan och den utmaningen går jag och suger på ännu. Nu har jag blivit utmanad av Anneli och jag måste först prova om det funkar för mig att länka till en annan länk. Anneli har varit snäll och förklarat för mig och det verkade ju inte så svårt. Vilket i sig inte är några som helst garantier för att jag  ska lyckas!


Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Så var så goda, här får ni veta lite om mig!
1. Jag har alltid döpt mina bilar efter vilken namnsdag det varit den dagen jag köpt dem. Just nu har jag en Tekla.

2. Det ser ut som jag har två fotknölar på utsidan av mina fötter, det är en sena som ligger tvärsöver fotknölen och skavsårsläget är perfekt...

3. Jag dricker inte whiskey, inte ens för att "hålla magen lugn" på utlandssemestern. Enda gången whiskey rinner ner i min strupe är den i en Irish coffee.


4. Jag har en porslinskrona i stället för en hörntand och på den är det målat en liten Blåklocka.


5. Blodpudding är något jag försökt men inte klarar av att äta.


6. När jag var i tonåren så kunde jag minnas exakt hur en snygg killes hand såg ut men inte alltid hans ögonfärg!

Jag tror att det ska vara lite mer oväntade och "knäppa" saker än vad jag skrivit men allt är ju relativt! Det finns dom som tittar på mig med förvånad  mycket förvånad min när jag tackar nej till whiskey och ännu underligare brukar (framför allt män av någon anledning) minerna bli när jag kallar min bil vid namn!
Jag utmanar Frida, Latmasken, CamillaAnekdoter~M~ och ja, jag kan inte komma på någon fler, det flesta bloggar jag läser har redan utmanats.
Å nu törs jag inte förhandstitta på det här för då försvinner det!


Kommentarer
Postat av: Ella

Vad kul med bilar som har namn. Och hördu, jag utmandade dig också, kände du dig inte utmanad?

2007-03-12 @ 22:22:40
URL: http://livetefter.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hm,hm, jag återkommer i ärendet!

2007-03-13 @ 07:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0