EM, hamburgare och samtal - allt är viktigt!

Sverige har tagit sig till EM och friden lägrar sig över nationen.
Själv gjorde jag min sjukvårdande insats, på den nivå som jag är något att tillgå - som tittare av Grey's. Dessutom har jag bakat en kaka, gjort hamburgare med sting i och en snabb kycklinggryta. Tvättat två maskiner också. Jag upphör aldrig att förvåna mig själv!
Det tillagade ska jag ta med mig på min kommande tripp. Jag ska till mitt "lilla" barn - dags för utvecklingssamtal på tisdag. Så jag åker om fredagskvällen och återkommer på torsdagmorgon. En helg och tre semesterdagar - det kan man ju behöva för att orka med ett 45-50 minuter långt utvecklingssamtal eller hur?!


ps. för den oinvigde; det är herrlandslaget i fotboll som tagit sig till EM.

Kommentarer
Postat av: Anonym

House funkar också!

2007-11-22 @ 22:14:23
Postat av: Anonym

Ja House funkar säkert också men jag har fullt upp med Grey's och Cityakuten så jag insåg att det fanns inte utrymme för det!

2007-11-23 @ 09:30:40
Postat av: Micke

Japp, får gratulera alla fotbollsintreserade!!

Ha de bäst!

2007-11-25 @ 14:05:37
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Sylvia

Det är till att ha varit flitig ser jag. Själv har jag bara myst med senaste Harry Potter-boken.

2007-11-25 @ 19:59:51
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Mick; tackar, tackar
Sylvia; å idag är jag bara lat och min Harry Potter ska jag hämta i morgon!

2007-11-29 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0