Fredagsfrid

Arbetsveckan är slut och jag sitter här och funderar på om jag ska dammsuga och torka golven eller äta middag. Det lutar åt middag, dammtussarna trivs så bra så de stannar nog tills dammsugaren vill träffa dem.

I onsdags for jag hem från jobbet - så ont i huvudet att jag helt enkelt inte orkade stanna kvar. Vila och värme hjälpte, massage av min knallhårda axlar också. Idag har jag jobbat igen och känner mig m a o förtjänt av helgvilan.

Planerna är vaga, lösa och nästan obefintliga för helgen. Det är ju dammtussarna då förståss...På söndag ska jag till en jobbarkompis på middag - det blir paltbröd med fläsk och vitsås! Mums, jag längtar redan, det är flera år sedan jag åt det!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ohhh - jag tror jag bjuder in mig på ett hörn! Vilket påminner mig om att jag måste på affären och köpa paltbröd att ta med norrut. RIKTIGT paltbröd!

2007-10-06 @ 21:06:19
URL: http://momma.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Lena, hoppas du fick med dig lite paltbröd!

2007-10-07 @ 10:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0