Mot södern!

Om sex timmar sitter jag på tåget mot Kungliga Huvudkommunen,innan dess ska jag hinna sova också!

Jag ska träffa mitt "lilla" barn som kommer åkandes från sin studieort. På måndag blir det "lilla" barnet 17 år! En anledning så god som någon att träffas i Stockholm och fira i flera dagar! Det blir i form av shopping misstänker jag...

Jag har förberett mig för att äntra den stora stadens gator - de bekväma skorna är framställda, garderoben synkad så det ena passar till det andra och dessutom är håret nytt! Nja, inte riktigt men i allafall nyfärgat. Av mig själv, vred nog loss ett par stelnade kotor framför nackspegeln igår kväll för att se att all färg var där den skulle. Hittade lite på skuldran! Å idag har jag varit till frissan och klippt mig. Den klippningen var inplanerad och således inte föranledd av min färgning!

Hoppas ni får en skön helg - att jag får det förväntar jag mig!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

En riktigt trevlig vistelse i Stockholm hoppas jag att ni får. Finns mycket att göra! Chansa gärna på överblivna biljetter till Klara Soppteater vid Stadsteatern på Sergel Torg. Där får ni både lunch och underhållning för 160:-.

2007-10-19 @ 17:52:11
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Anki

Ha det så gott tillsammans med dottern!
Kram!

2007-10-20 @ 10:35:08
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Anonym

låter kul, gifflarna svek mot degerfors, förlust med 1-0, när är det svårmod.

2007-10-21 @ 20:19:49
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Sylvia; äsch då - har inte läst ditt nlägg förrän jag kom hem! Fast det var rätt fullt upp ändå. Men ett bra tips till nästa gång! Tack!

Anki; tack, det var sköna dagar!

Latmasksamtal; suck!

2007-10-24 @ 07:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0