Stiltje

Klockan står på morgon och det är ett mörker ute som börjar randas i djupblått över hustaken. Det är normaltid eller vintertid som den också kallas och morgnarna inbjuder till stilla reflektioner vid frukostbordet och det tända stearinljuset.

Det är lite stiltje på både bloggande och kommentarer från mig, jag är visserligen in och besöker er. Eller jag smyger in och läser lite och sedan tassar jag iväg igen.Fast inte lika ofta. Det beror på lovet. Detta underliga lov kallat höstlov innebär att min dotter är hemma. Å det blir inte tid och faktiskt inte heller lust att vistas i bloggvärlden lika mycket som annars.

Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

november är en månad fylld av lust
tänk så mycket man kan göra
det är på väg mot vinter, men nu är det hust (höst)
tänk på möjligheten att förföra (i vid mening)

2007-11-06 @ 19:47:49
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: Sylvia

Saknar dig!

2007-11-08 @ 11:16:58
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: ~M~

Ta föresten gärna bort mitt inlägg sen med adressen så är du snäll :)

2007-11-08 @ 21:00:53
Postat av: Självaste Annika

Latmasksamtal; här är det ingen höst! Vinter!

Sylvia; om du visste vad dina ord gjorde mig varm i hjärtat jsut idag!

~M~; nu har jag raderat, hade jag ju kunnat tänkt ut själv att jag borde! Tusen tack för förtroendet, jag har redan varit på "kik"!

2007-11-08 @ 21:29:39
Postat av: Anki

När återkommer du? Väntar!

2007-11-09 @ 19:01:08
URL: http://ankitankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0