Spanien mitt i maten!

                                                                          images2

Jag är bjuden på middag, till vännen Elisabet. Det är bara ett aber - när jag tackade ja så tänkte jag inte på kvällens begivenhet; matchen! Å jag misstänker att hon inte är så intresserad att ägna lördagkvällen åt den.

Jag menar givetvis matchen mellan Sverige och Spanien i fotbolls-EM. Men de blågula pojkarna behöver ju inte få veta att jag inte tittar eller vad tror ni? Nu är jag ju egentligen mest orolig för att de INTE ska fixa den överhuvudtaget...varse jag tittar eller inte.


Ha en skön lördagskväll - för er som är icke-fotbollsintresserade så kan jag trösta med att EM räcker inte i evighet, det kommer ett OS i augusti som lite avbrott i mediernas fotbollsfokusering!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Japp, EM är snart slut, men trots min avsmak för fotboll led jag med alla intreserade igår!!



Hoppas nästa match mot ryssland? går bättre!



Kram och tack för komentaren på min blogg!! :)

2008-06-15 @ 21:31:06
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0