Yipppeeeeee!

Jag vågade och kunde!
Nej jag har inte gjort bungy-jump, fridykt eller slagit någon elaking på den sk käften. Jag har ju ändrat i min stilmall! Textsnittet alltså. Så förhoppningsvis ska det vara behagligare att läsa för den som eventuellt tittar in  i min lilla blogg.

Är nu detta så märkvärdigt - att ändra textsnittet - hur svårt kan det vara? Jo, jag tycker nog att jag varit lite duktig, för jag har inte riktigt vågat in där och trixa. Men vem vet - nu kanske det blir mera trixande?! Äh, jag skojar bara, jag ska överlåta omdesignen av bloggen åt en annan bloggare men först behöver jag samla på mig lite mera bilder.

I kväll åker Spanien ur EM eftersom jag håller på dem. I går höll jag på Nederländerna och dom åkte ur...Har ni förresten tänkt på att deras landslagsdräkt har en färg i tiden ungefär vart femtonde år? Orange - hur snyggt tycker man det är mellan trenderna? När jag var tretton, fjorton var det jätteinne med orange och jag var såååå snygg i min gröna kavaj och lika gröna kjol som matchades med en orange banlonpolo! Å min första handväska i brunt med guldfärgad kedja som axelband. Wao!  Sedan dess har det väl varit modernt ett par ggr till men jag har inte hakat på eftersom jag insett att apelsin är något jag ska äta och inte klä mig i.

Om en liten stund ska jag eventuellt attackera min äng, äh, jag menar gräsmattan. Faktum är att den börjar anta lite ängsliknande former och det är väl kanske ändå inte att rekommendera i ett radhusområde...?! Men innan dess ska jag gruva mig för denna kraftansträngning över en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Klippa gräsmattan ja, det är skoj (inte).. usch..

Själv har vi bara en balkong..... hallelujah!!





Ha de bäst :)

2008-06-22 @ 13:08:09
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: Självaste Annika

Ja balkong är ibland alldeles tillräckligt här i tillvaron!

2008-06-22 @ 21:28:48
Postat av: Sylvia

Ändra textsnitt!? Vad duktig du är. Har försökt titta efter hur man gör men begrep ingenting. Så jag har samma lite tråkiga standardlayout medan ni andra hela tiden ändrar om och donar.

2008-06-23 @ 19:43:16
URL: http://pantersylvia.blogg.se/
Postat av: Självaste Annika

Det är det enda jag lyckats ändra, törs liksom inte.

2008-06-23 @ 21:21:43
Postat av: Anki

Tack för ditt mail! Jag var bortrest då. Jag var i Berlin då Tyskland spelade mot Spanien! Jag tog massor av kort av uppladdade tyskar. Det var stämning i staden; det gick även bra att ta en förlust, jag var lite fundersam över bärsärkagång, men det gick bra.

2008-07-05 @ 11:10:49
URL: http://ankitankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0