Dans - för alla och envar?

Å Tina och Tobias vann Let's dance och jag tror att det var rätt.


Ibland undrar jag hur mycket en "vanlig Svensson" skulle utvecklas i ett sådant program som Let's dance - de flesta "amatörer" som är med är ju antingen vana att tävla eller agera framför publik/kameror. Det underlättar förmodligen men förringar inte deras insatser inom danskonsten.


Skulle Kalle från korvkön kunna gå till final och då kanske ha farmaceutFrida som motståndare? Å skulle klädkoreografen eller vad det heter tycka det var lika kul? Det är ju en sak att göra en häftig klänning åt Susanne Lannerfeldt, lite bra personlig reklam s a s. Men vad är det värt i CV:et att ha gjort en klänning åt Karin från Brömölla som jobbar på dagis eller en kavaj åt Ingvar som sitter på bankkontoret i Flen?


Jaja, jag raljerar och jag generaliserar. Egentligen är jag kanske bara genuint äkta avundsjuk?!?

God natt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mmm...det skulel vara skoj om dom tog "vanliga" människor en säsong. Bara och testade. Jag skulle lätt söka :P

Självklart står erbjudandet kvar. Fast jag har ju mer att göra i vardagen nu så det kanske tar lite längre tid innan det blir gjort. Men självklart så hjälper jag dig!

2008-03-29 @ 12:22:53
Postat av: Sylvia

Kul att du är tillbaka! Har varit inne och kollat skall du veta. Själv har tagit en liten paus från bloggandet men kommer tillbaka så småningom.

2008-03-29 @ 19:03:49
URL: http://pantersylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0