Jag har haft semester!



I lite drygt en vecka har jag befunnit mig i min dotters närhet...Härligt!

Förutom blommande och väldoftande trädgårdar fick jag umgås med min dotter. Å se fotboll.


En kväll satt jag och hennes kompis länge med fika och pratade, en sådan där kväll som man bär i hjärtat för att man blir inbjuden i närhet och får dela tankar, funderingar, trams och flams.


En annan kväll sov jag på hennes internat. Det var av en trist anledning - en tuff insats i fotbollsmatchen fick en hjärnskakning som följd. Så den ömma, oroliga modern låg där på madrass på internatgolvet och sov mindre än lite.


Nu är jag hemma igen och enligt dotterns egen utsago, telefonledes, har huvudvärken försvunnit. Å jag har jobbat idag och det var helt okej. Resten av veckan blir i form av "fullt ös och mer ös". Det ska väl gå bra det med.


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Så trevligt att få rå om varandra. Tur att hon inte blev värre skadad. Ni verkar ha det fint ihop.

2008-05-27 @ 17:25:53
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Självaste Annika

Ja, det tog ordentligt i mammahjärtat när jag förstod vad som hänt!

2008-06-01 @ 11:45:18
Postat av: Micke

Japp... gott att läsa!!
:)

Ha de bäst!!

2008-06-01 @ 12:18:28
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0