Telia - dagens hatobjekt!

Suck!  Erbarmligt att man är så utlämnad i den här landsänden! Till Telia och deras bredband. För just nu skulle jag glatt  och villigt hota dem med att jag ska byta leverantör.  (Som om dom skulle bry sig!)

Ringde nyss 90 200 och fick turordningsnummer 84!!!  Men va f-n har de fått svininfluensa, mässlingen, magsjuka och kramp hela personalstyrkan utom två ? 

Bredbandet kopplar ur sig lite nu och då, mest nu och jämt. Dessutom är det segt, förbaskat segt.

Ja, jag är lite irriterad. Lite mycket irriterad.


Kommentarer
Postat av: Micke

Jo, ett smärre helsike när skiten ballar ur, nä, aldrig Telia mer för mig!

Hoppas nåt annat bolag bygger ut så ni får bättre prylar!



Ha de bäst!

2009-08-18 @ 19:50:49
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0