Slut påverkan

Lyssna klart!  Du gick upp i spinn innan vi hade förklarat vårt tänk. Sedan var du oförskämd nog att smälla igen dörren och gå utan att säga något.

För tioå år sedan hade jag fått ont i magen av det men den påverkan är borta. Däremot så blev jag irriterad över hur oförskämt du bär dig åt.

Det påverkade den "hejdåvisessnart"stund  jag precis skulle gå igenom. Vi grejade den ändå, jag och hon, men varför ska vi i den stunden ens behöva stå och fundera på hur du egentligen mår?!?!

Sedan vinkar du när du far som om ingenting hänt  och ännu har du inte kontaktat mig och bett om ursäkt för ditt oförskämda uppförande i mitt hem.

Det enda positiva det förde med sig var att jag upptäckte att jag inte blir rädd/orolig när du blir arg - jag behöver inte bli det längre, jag har klivit framåt och är förbi det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0