Världens dyrase fotbad?

Åh, jag har inte orkat kolla runt på bloggar och än mindre skriva  - min dator la av häromsistens och nu nyttjar jag dotterns tills vidare.

Jag satt en dag med mina 36:or i ett välbehövligt fotbad, avrundade med lite filande och smörjande av dessa.
Å vad händer när jag ska flytta datorn från bordet för att inte snubbla på sladden när jag kliver upp?!  Jo, den lilla manicken på trådlösa bredbandet tog också ett bad...å då la ju lilla Såny av. Nästan jag också.

Jag har ännu inte förmått gå till affären och avslöja mina bravader men jag ska...måste ju få veta om det går att göra något åt.

Ett nytt modem har jag i allafall köpt, ett sånt som han kravlar upp ur vattnet med i reklamen! Å det kostade dryg 1200 kronor och om det inte blev världens dyraste fotbad så blev det i allafall mitt mest kostsamma!

Jag kan bara sucka över mig själv  och trösta mig med att min mamma älskade mig som jag är. Vilket inte kan ha varit lätt. Å kanske dyrt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0