Dags för reseri

Klockan hastar mot midnatt och här dånar tvättmaskinen för fullt och grejor ligger utspridda på  golvet. Å allt ska ner i resväskan, förhoppningsvis hinner tvätten torka innan.

I morgon kväll bär det av mot Kungliga Huvudkommunen. På kurs, träffa vänner och kanske, kanske någon liten shoppingsväng. Äh, det sistnämnda har jag vikt fredagen åt, även om jag inte shoppar så mycket så kan jag strosa runt  och nypa, känna och betrakta både det ena och det andra.

Första natten ska jag bo på hotell - jag längtar redan till frukosten! Bara plocka för sig, äta och sedan inte behöva bry sig om avdukning och disk, vilken lyx!

Därefter ska jag "dottra" mig i en dryg vecka! Åh, vad jag längtar!  Distansmamman blir vardagsmamman - kramas,lagar mat, fixar och förbereder och får tillgång till lite mera nära prat. MSN, telefon och mejl i all ära men de har sina begränsningar!


Vips så är jag hemma  igen och då har jag varit borta i 14 dagar!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Trevlig resa!

2009-03-31 @ 09:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0