En av mina favoritbloggare

Den här är en människa som jag gillar, verkligen störtgillar att gå in och läsa hos, Christina på Tara  eller Tara-Christina, om man vill snabba sig lite. Jag har träffat henne, så jag vet att hon finns! 

I våras bjöd hon in mig på ett tvådagarsforum för fritidspedagoger och det var två dagar alldeles fulla med toppenföreläsningar. Själv var hon i full gång bägge dagarna och presenterade och sammanfattade föreläsningarna på ett enkelt men ändå strålande vis. Hon utsrålade värme och engagemang så man själv blev glad i hjärtat.

Christina skriver ibland så klokt, ibland så vackert att man berörs ända in i innersta hjärteskrymslena. Hon är engagerad till 100 % i den dagliga tillvaron som kallas livet.

I bland åker hon på rejäla smällar men reser sig upp långt innan tio och går sin egen väg, läs det här. Vad Mia Törnblom och förlaget sysslar med verkar inte riktigt rumsrent!  Finurligt nog så behöver du inte köpa det plagiatet, Christina är en generös människa så hon såg till originalet finns att tanka hem det här! 

Idag skriver hon om något jätteviktigt! Dessutom länkar hon till en annan varm och klok kvinna, som i dag skriver intressant i dagen DN Kattis Ahlström.

Såja, nu har ni lite att läsa under lördagskvällen! Annars går det ju bra att ta det en annan dag, bara ni gör det!


 

Kommentarer
Postat av: Christina

Men ÅH!! TACK :) Du skriver så jag blir alldeles varm och så känner jag mig inte så ensam som jag egentligen gör ikväll ;) Äldsta dottern är hos pojkvännen och yngsta dottern med kompis i Luxemburg över höstlovet. suck ... man är inte beredd på den ensamhet och den "privata" tid jag går och längtar efter ibland ... när den väl kommer. Men jag har ju dig, alla er och katterna ...:)

2009-10-24 @ 17:47:36
URL: http://www.tara.se/christina
Postat av: Ninni

Ska försöka komma ihåg att läsa..idag är jag lite trötter!



Tack för komplimangen jag kände mig verklgien fin jag med..kram

2009-10-25 @ 16:39:31
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0