Söndag igen

Jahaja, så var det dags att knyta ihop sig inför nästa arbetsvecka.
Den förra slutade med att jag ringde efter ambulans! Det var ett barn som krampade, tack och lov var jag inte ensam personal.

Helgen har varit lugn med lite plock och såklart kollande på den förbaskade matchen.

Promenaden runt berget avverkades i Ulla-sällskap och den var skön. Men faktiskt tyckte vi att det tog emot lite, vi är nog nertränade, haha!

I veckan är det arbetslagsutbildning igen. F ö kommer det att bli en lång vecka - jag längtar till fredagen då jag ska fara till Stockholm. Å kolla in både det ena och det andra, först My fair lady och sedan Hairspray.

Nämen nu gäspar jag snart käkarna ur led! Go´natt.


Kommentarer
Postat av: L

Arbetslagsutveckling, är fina grejer det! Inom det landstingskommunala säger man ibland 1 personal.

Vilket leder mig mot flytt av fokus, från subjekt till objekt!

2009-10-13 @ 18:37:58
URL: http://latmasksamtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0