"Ledig"

Jahaja, jag har en ledig dag i dag. En semesterdag. Som jag ska använda till mina studier - men den bok jag behöver läsa först har jag inte fått tag i. Suck! Så då får jag väl börja med nummer två då...

Varför jag tar semester för att plugga? För att jag har inte råd att vara tjänstledig och min chef anser inte heller att hon har råd att ge mig några pluggdagar. Eller det är ingen annan som fått/får och det ska vara lika! Men jag får böckerna bekostade! Fast jag får absolut inte göra några understrykningar och jag måste ställa dem i vårt refrensbibliotek efter kursen...

Nu ska jag ta mig en slurk kaffe och sedan bege mig på en liten promenad. Med snöknarr under skorna och det är så härligt, tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Tråkigt att behöva ta semester för att plugga!!



Jo vintern är jättefin här iår..men jag är definitivt en sommarmänniska..älskar sol&värme!



Men tids nog kommer det..kramen

2010-02-10 @ 14:58:50
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0