Ljuvligt ljud!

Idag har jag njutit av ett ljud! Det från tvättmaskinen. Vilket jag annars brukar försöka stänga in i badrummet. Inte i dag - dörren fick stå öppen och jag njöt av att höra den stånka sig runt i tvättprogrammet.

Det var en liten tunn plasttråd som ställt till det.
Näe, jag hade inte kunnat fixat det själv - reparatören fick skruva i sär den faktiskt!

Böckerna har jag inte lagt någon energi på idag och tänker kanske inte göra heller...för nu ska jag skotta snö. Äh, först är det OS!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Härligt med maskiner som funkar...



Ja jag hoppas verkligen någon nappar på lägenheten..kramen

2010-02-18 @ 19:03:07
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0