På stan

Jag har gjort stan idag, tillsammans med dottern. Så äntligen fick jag mig ett par jeans införskaffade. Näe, nu ljög jag allt, det blev två par(!) när jag liks handlade.

Det är liksom lite enklare när man som jag idag, har någon med sig som kan springa ut och in i provrummet med kläderna, allteftersom man inser att det finns både flera storlekar och färger av samma plagg. Idag hade jag dottern med mig och jag har absolut inget dåligt samvete för att hon fick sitta där och säga "bu" eller "bä" om det jag provade. Eller byta storlekar. Man kan lugnt påstå att hon är skyldig mig några sådana ronder.

Ett par tygskor hann också registreras på bankkortet. Så nu är  jag lite nöjd.

Å nu ska jag bara vackra på fejset för att sedan fara till bästa väninnan som fyller år och bjuder på smörgåstårta och vin! Å gissa vem som får lämna och hämta?! Även där har jag lite innestående!


Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Haha, payback time!

2010-06-06 @ 10:55:20
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0