Lyssning

Undrar vad jag lyssnade mest på i dag - kroppen eller latmasken? Egentligen hade jag tänkt mig att gå på cirkelträning men jag kände mig lite vek. Lite trött efter en natt med dålig sömn, lite lätt darrig ibland och dessutom har jag ont i ryggen.

Och ja, jag var på frigörande dans igår. Kan vara den som orsakar mina "krämpor". För ryggontet t ex. är nog mer träningsvärk om jag känner efter.

Å kände efter gjorde jag ju - det var så lockande att åka hem i stället. Så då gjorde jag det. Men var det kroppen eller latmasken?

Nu ska jag läsa lite till min kurs och det beror varken på kroppen eller latmasken, snarare på knoppen där det dåliga samvetet härjar. Det är dags nu, annars blir det sen natt innan jag kommer i säng på torsdag. Litteraturjournalen ska vara inne på fredag. Jag är allt lite seg men jag jobbar på att skärpa till mig. Tror jag...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ibland bara måste man låta latmasken ta över...



Hoppas du haft en fin helg..kramen

2010-03-14 @ 09:13:12
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0