Sverker och jag

I fredags fick jag en present. Av mig själv. Det är bra när man får av sig själv av flera anledningar. En är ju såklart den att man får det man vill ha. En annan är att man faktiskt får en present, så där av ingen orsak alls en valborgsmässoafton.

Jag fick en, näe, två nya teflonstekpannor. Jag hittade dem till lite nedsatt pris på Ica Maxi. Å då slog jag till. För att Sverker sagt det. Inte att jag skulle köpa dem utan att de var bäst.

Så nu har jag två nya - en som har diametern 24 cm och en med 28 cm. Ja, jag hade ju kunnat köpt en bara men då hade jag haft så svårt att bestämma vilken storlek jag skulle ha. Å nu låg de där så käckt förpackade tillsammans.

En gång sa Sverker att Ikeas värmeljus var bäst och sedan dess köper jag nästan bara deras. Mina utsvävningar till andra sorter har bara verifierat att han hade rätt.

Näe, jag har ingen liten Personlig shoppare utan det är naturligtvis Sverker på Plus jag menar!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Du litar blint på Sverker..hihi!!



Jag kan inte hålla med om värmeljusen, jag gillar Icas bäst.

Sen har jag en fantastisk stekpanna från Ikea..ja där var jag tvärs om, haha.



Ha en bra dag..kramen

2010-05-05 @ 08:48:40
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Jag brukar likna Sverker vid en liten terier men han är oftast påläst och vet vad han pratar om. Bra med två stekpannor när man skall ha pyttipanna och stekt ägg. Själv har jag handlat lister till mina plasttrallar på balkongen. Fanns flera sorter att välja på, skall kanske ringa Sverker och kolla att det blev rätt?

2010-05-05 @ 21:46:46
URL: http://pantersylvia.blogg.se/
Postat av: självaste annika

Ninni - jag tror att du har de prylar som Sverker hade som tvåa!



Sylvia - jamen Sverker kanske har kollat trallar också!? Ibland är det jobbigt när det finns flera av samma sort att välja på...

2010-05-10 @ 18:07:21
Postat av: helpdesk

Tjena! Har du funderingar om ditt/dina barn?

Fråga mig! Jag svarar på allt! Om det är speciella frågor så brukar jag ibland ta kontakt med experter & sen lägga ut svaret på bloggen !



Själv så är jag också ett barn så jag vet det mesta om barns & ungdommars tankar!



/HelpDesk

2010-05-14 @ 22:41:04
URL: http://helpdesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0