Många andra dagar

...har det gått. Jag har tänkt på min blogg. rätt mycket i början av mitt uppehåll men sedan allt mindre ett tag. Plötsligt så poppar den upp i mig igen. Då och då. Så idag på detta "då" så gör jag en omstart.

Anledningen till att jag inte fick ur mig nåt nytt inlägg var från början rätt vek anledning - jag ville så gärna lägga in lite bilder men jag fick inte till det. En klarade jag men inte flera efter varandra i samma inlägg. Dagarna gick och det var fulla med annat. Dottern återvände till Usa, sommaren tog slut och alla "måsten" drog i gång på jobbet. Intensivt. Dagarna blev till veckor och veckorna blev till månader.

Ett tag hade jag samma symtom som för några år sedan - det kändes som om det kokade i huvudet när jag kom hem och jag var så psykiskt trött och ljudkänslig. Så var det då jag nästan gick in i den sk väggen. Men den här gången kom en förkylning och tog tag i mig - en vecka hemma blev det och framförallt var det en vila för huvudet, upptäckte jag efteråt.

I kväll ska jag på länets fotbollsgala och det är premiär för mig, jag har inga förväntningar eftersom så många säger att det är lite mycket fylla på den. Men det är "mina tjejer" som jag ska sitta med och deras ledarstab så jag hoppas att det blir lite trevligt i allafall!

I morgon ska jag vika en lång tid till att läsa era bloggar igen - inte ens det har jag gjort! Min ork har inte räckt riktigt alla dagar för att följa min cyberkompisar, nu ska jag bättra mig!

På facebook har jag varit uppkopplad varje dag - tror det på något vis fått ersätta bloggvärlden ett tag. Nu tror jag att jag ska ha tid och lust till bägge!

Kommentarer
Postat av: Maj Korner

En blogg ska vara förenad med lust, inte med tvång. Och jag förstår precis det där med att tappa sugen för att det inte gick bra att lägga upp bilder.



Hur som helst är det trevligt att se dig igen!

2010-10-31 @ 11:27:18
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: Lena

Hallojjs!

Åter till ordningen......

2010-11-01 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0