Påsklov

Just nu är det påsklov på "min" skola, det är skönt. Vi har inte så många barn på fritids och de vi har är så nöjda med att få vara ute och spela fotboll, vara inne och spela spel - dessutom utan att avbrytas av "rasten är slut".

Under påskhelgen har vi fått en massa fönster förstörda - på jobbet alltså. Så himlans trist, inte ens glasmästaren verkade glad - trots att kommunen förmodligen är hans bästa kund! Å det satans glassplittret som kryper in överallt. I lekrummet är det fyra rätt stora fönster - splitter över hela golvet, lekmattan, in i dockskåpet - ja, ni fattar!Eftersom det är Valborgsmässoafton till helgen så satte de luttrade glasgubbarna bara in enkelrutor - den inre tar de efter helgen. Så är rutkrossarna i farten blir det inte lika mycket att ta rätt på efter dem. Haha.

Ja, så mycket mer har jag inte att förtälja, jag har en tvätt att ta rätt på, en diskmaskin att tömma och ett tv-program att titta på.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh fy va tråkigt..jäkla vandaler=(



Men ha en underbart skön helg ändå..kram

2011-04-29 @ 10:29:15
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Micke

Urk va surt med krossade rutor på sådant vis...inte får man väl tag i de skydiga heller..nä...inge vidare.



Hoppas din valborg var fin...ha de bäst!

2011-05-01 @ 18:18:04
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-13 @ 20:50:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0