Höstgruv

Gruvar mig för den här hösten rent jobbmässigt. Vi har en liten barngrupp, väldigt liten och personalen är intakt. Det kan faktiskt bli jättetråkigt. Stress åt fel håll s a s.

Dessutom är chefen sjukskriven. Det var vi i och för sig förberedda på  att hon skulle bli. Men det höll på att gå alldeles fel efter operationen! Så vi är glada om hon ens kommer in på jobbet före årsskiftet.

I min kalender börjar det nu skrivas in både det ena och andra...Det är styrelsemöten, arbetskvällar, nätverksträffar, föräldramöten mm. Den har levt ett väldigt tillbakadraget liv i sommar, kalendern.

En bra sak är att jag har samma arbetstider som förra läsåret, jag slipper ställa om hjärnan. Den har jag fullt upp med att ställa om till att det är jobba som gäller nu...Inte långa morgnar med tidningsläsande i sängen, inga långfrukostar men tider att passa!

Å defentivt måste jag lära mig att komma i säng i tid så nu blir det godnatt!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh en liten barngrupp va underbart..vi har 20 barn, efter jul 21..tufft men det går!



Slöa lata dagar är ett minne blott:-) Men det kommer väl fler semestrar.



Kram

2011-08-25 @ 17:56:54
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0