30 december 20211

Jamen då så, då är årets sista arbetsdag avklarad. Den innehöll bl a ett besök på badhuset så jag avrundar med att vara nytvättad.

Min blogg har haft julkoma men vi ska väl sega oss  ur det också vad det lider. Dottern kom hem torsdag före jul och vi har myst på med julklappsböckerna, julkolan och jultv. Så nu är det nog färdigjulat!

Dagmar hette min farmor, hon var liten och rask men hennes namne som drog fram här för ett par dagar sedan var inte lika gullig! Framför allt tog hon i från  mig nattsömnen trots att hon kanske hade tappat lite styrka innan hon fräste fram över min trädgård.

Å nu ska jag äta någon slags middag - dottern firar nyåret i Stockholm så jag lär väl slarva lite som vanligt...Kanske finns det några små rester av diverse slag som kan få trängas på tallriken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0