Nyårsafton

Jamen då var det årets sista dag då. Jag inledde den med att sova till klockan var nästan 10! Svårt chockad av detta pallarade jag mig uppoch ägnade mig åt frukost, tv och läsning. Å lite mera tv.

Till sist så kom jag i allafall i väg för att försöka införskaffa en ny vattenkokare, den jag haft bara självdog häromdagen. Väl på plats i köpcentret så lyckades jag med ett fantstiskt trollerinummer - helt plötsligt hade den välbehövliga vattenkokaren blivit en brödrost. Inte fullt lika behövlig men nästan.

Så kan jag fortsätta trolla så blir det ett alldeles underbart år det här 2012 som står och väntar på mig! Å till er alla;

                                               Gott nytt år!   
                                                         


                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0