Ändra textredigerare

Jag prövade att gå in på Inlägg i helgen och då tryckte jag på Ändra redigerare under inläggsrutan och vips var knapparna där igen! Men idag var de borta igen, så jag fick trycka till på samma ställe igen.

Å idag fick jag svar från Blogg.se (eftersom jag mejlat dem mitt dilemma):
Klicka på "Ändra textredigerare".
Detta gör du nere till höger, under delen där du skriver dina inlägg.

Om den inte kommer tillbaka i alla fall:
Prova gå in på Verktyg > Internetalternativ > Allmänt. Där rensar du tidigare och tömmer cookies. Sen startar du om datorn.

Logga in och klicka på "Ändra textredigerare" igen.

Om inte det heller fungerar, testa med en annan webbläsare.

Här kan du ladda hem firefox:
http://www.mozillafirefox.se/

Så nu vet vi det.

Jomen, byta webbläsare har jag funderat på så det kanske jag gör i allafall.

Annars då? Tja, köldgraderna är tillbaka och dessvärre i kombination med isande vindar så det blir svinigt kallt.
Å på jobbet bjöd de barn som har hemkunskap i klassen oss andra på Alla-hjärtans-dagsbakelse. Å då kan man ju inte tacka nej, dvs i allafall inte jag!

Hemkommen från jobbet låg ett kuvert från älsklingsungen som befinner sig på andra sidan Atlanten och ett gulligt kort, så det gjorde min dag!


Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Äh, byt bloggleverantör istället. Sådär ska du inte behöva hålla på. Rensa cookies i all ära, men en del cookies är ju bra oxå, så att man blir ihågkommen på platser man varit på tidigare.



Sen tycker iofs jag att Firefox är en alldeles överlägsen webbläsare eftersom man kan installera ett tillägg som heter Adblock Plus. Med hjälp av de kan man filtrera bort oönskad reklam på de sidor man brukar besöka. Själv är jag allergisk mot reklam som är rörlig, förresten, all reklam.



Trevligt med långväga posten!

2011-02-15 @ 17:42:41
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0