Första veckan...

av tre är påbörjad. Semesterveckor alltså. Det varma vädret anlände i går och fortsatte idag! Man häpnar.

Dottern och jag ska vila från varandra, det känns inte akut och nödvändigt, men det bara faller sig så. Hon åker till London några dagar och lagomt när hon kommer hem ska jag ut på vandring. I Österrike, närmare bestämt Lech.

Japp, detta är mitt reseår - New York i mars, Österrike i juli och Småland i augusti - det sistnämnda kommer sig av att jag blivit bjuden på fest, ett firande av en nybyggd altan. (misstänker ev vigsel i samma veva...) 

Efter Småland tror jag att jag får hålla mig hemma på kammaren med den tomma plånboken.  Å inte lär de väl jubla över mig på banken heller...Men kontot på minnesbanken kanske är rätt välfyllt eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Det är det kontot som räknas, det som är inuti dig.

2011-06-29 @ 00:21:23
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0