Lördagsblogg

Jamen hej! Det här har tydligen blivit en väldans helgblogg.

Den här helgen består av ett stycke arbetsdag i bostadsrättföreningen och i morgon en bortamatch med favoritfotbollslaget.

För övrigt så var det skolavslutning i kyrkan i går, barnen sjöng minst lika bra som på genrepet och rektorn höll som vanligt ett tal, föredömligt kort. På fritids lägrar sig en ro när terminen är slut, barnen var så nöjda att få leka oavbrutet. Sent på eftermiddagen gick vi ut i den enorma värmen och strax därefter var min arbetsdag slut.

Å min egen dag övergick så smånningom i kväll. Det är då jag tycker värmen är som bäst. Kvällen avrundade jag med en stund på altanen. I glaset hade jag den för mig somrigaste drinken  - gin och tonic.

Nu ska jag avnjuta frukosten på ovannämnda altan - ska bara lägga in en tvätt först och så ska jag bara...Näe, jag ska faktiskt bara lägga in en tvätt och sedan frukostera.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo...uppdaterar ju inte själv så ofta numera..uppläggen för ett inlägg lyser emellanåt ganska så rejält med sin frånvaro...haha...!



Ha en trevlig helg :)

2011-06-11 @ 12:47:04
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0