Jag har inte tid mer er nu!

  • Dammsuga
  • Torka golven, om jag hinner
  • Prova kläder
  • Packa kläder
  • Göra klar en datauppgift
  • Mejla lite
  • Packa
  • Rensa kylen

Ovanstådende ska jag försöka hinna med innan det är midnatt!
I morgon ska jag hinna  med en del saker också. Träna, lämna nyckel till vikarien, fara på sopsorteringen och sedan hem och äta lunch. I värsta fall måste jag in på banken också och styra över lite pengar - jag hittar inte min internetdosa!!!

Därefter ska husvakten instrueeras och sedan ska jag transporteras till stationen av min syster. Klockan 13.35 börjar min resa. När jag är framme på Arlanda, (efter två tågbyten...) möts jag förhoppningsvis av Lena, min dotters Gudmor. Som anlänt någon timme tidigare. Vi äter en middag, tar ett glas vin och ska så smånningom (förmodligen rätt snart efter maten) bege oss till vår lilla sovkabyss.

På torsdagmorgon ska vi kliva upp klockan tidigt och vi kommer förmodligen att vara vakna innan dess...Det stora respirret kommer att infinna sig och vi ska gå mot incheckningen så tidigt som möjligt. Så vi kan äta frukost i lugn och ro sedan. Klockan 10.40 ska vi sitta ombord på ett flygplan, vi ska till det stora landet i väster. Vi ska hälsa på C, alltså min dotter och Lenas guddito. Å så ska vi "göra" New York!

Så om ni ursäktar - jag har inte tid med er just nu!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Visst hade du tid.du var ju inne hos mig och tjatade om samma saker hela tiden..hahahha.

Ska du till New York, va häftigt..ha det skitkul, kram kram

2011-03-08 @ 19:31:46
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Maj Korner

Åh så spännande och roligt!



Ha det så kul!

2011-03-08 @ 21:25:55
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: Micke

Hoppas du har det bra "overthere"..



kram!

2011-03-12 @ 19:33:40
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0