Onsdag igen

Jaha, så har det helt plötsligt blivit onsdag igen. Å snart är den över för den här veckan, hej och hå vad det raskar på i tillvaron. Det var nyss lördag. Eller hur?

I morse var jag en riktig hurtmaja - jag var och tränade innan jobbet. Det tycker jag är duktigt när jag börjar klockan 8.

Nu har jag suttit i soffan en rätt lång stund, det är inte så duktigt men skönt! Jag tänker sitta kvar här en stund för jag ska snart Skypeprata med min dotter.

Sedan tror jag alltid att jag ska krypa till sängs tidigare än jag brukar men det blir sällan så...Jag prövar i kväll igen, någon gång borde det väl lyckas?!

Om några dagar är det plötsligt onsdag igen! Då sitter jag inte i den här soffan utan förmodligen på ett tåg.


Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Duktigt att träna innan jobbet! Jättebra gjort.



Undrar vart tåget kommer gå?

2011-03-02 @ 22:52:23
URL: http://majkorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0