Duktiga Annika här!

Jag är så fantastikt duktig - jag  har hela veckan skrivit bra inlägg, jättemånga. Men tyvärr bara i huvudet så ni fick inte läsa dom...Nu när jag sitter här på lördagfm kommer jag inte i håg vad ett enda av dom handlade om!

Veckan har varit och det rätt intensivt, känns som det är mycket av sådan veckor numera. Den kommande riskerar att bli likadan...

Men än är det som sagt bara lördag och solen skiner. Det är inte alltid det inträffar samtidigt! Min lördag ska ägnas åt lite stugstädning och gräsklippning. Å dottern har lovat att göra mig sällskap, det är en guldkant på dagen!

Vilken guldkant har din lördag?

Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Och när man har de där jättebra inläggen i huvudet då känns det som att det inte finns någon risk alls att man ska glömma bort dem, eller hur?

2011-05-21 @ 10:19:16
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: självaste annika

Precis så är det, Maj!

2011-05-21 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0