Hej söndag!

Det blev städat och fönsterputsat i stugan. Lite filmtittning på kvällen, sedan en god nattsömn på det .Så hej söndag, här är jag nu! Klockan är snart elva på fm och vi har bestämt att grannarna ska få ha söndagsfrid en stund till. Sedan tar vi itu med gräset. För vi struntade i gräset igår, man ska inte jäkta...

I tvättmaskinen ligger en tvätt som mest innehåller strumpor. Det är nog den tråkigaste tvätten att hänga eller hur? Trevligt med tvätten nu ett tag framöver är att den går att hänga på tork ute,tråkigt med tvätten sedan en tid tillbaka är att min strykhög växer och växer. Jag har inte prioriterat bort strykningen bara inte prioiterat den...

Jag försöker greppa den kommande veckan, den innehåller rätt mycket. Jag ska bl a vara med på en del anställningsintervjuer - det är roligt när det är många kompetenta sökanden till en tjänst. Sen gäller det ju att hitta den mest lämpliga!

Lämpligt just nu känns att brygga lite kaffe till mig och dottern. Då är vi förhoppningsvis styrkta inför trädgårdsstöket.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tvättar också, en utmärkt söndagssyssla:)

2011-05-22 @ 11:44:47
URL: http://hellbergcoaching.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0