Min torsdag...

känns bättre än min onsdag. För idag har ingen tossig förälder försökt få mig att ansvara för ett beslut som jag inte har någon makt över. Så var det igår men jag proffsade till mig och sa lugnt: Jag förstår att du bli upprörd men det är en diskussion som du inte ska ta med mig. Det är ett beslut taget på politikernivå.

Idag har inte min kollega kommit med beskäftiga kommentarer, vilket allt som oftast tillhör arbetsvardagen hos oss.

Träna hann jag göra idag också och ändå hann jag äta middag med dottern och lassa ur mig lite frustration från igår. Lassa i mig hann jag också - dillstuvad potatis med stekt frukostkorv (delad i halvor och sedan skuren i tunna bitar) smakade riktigt gott!

Så det är skönt när torsdagen blir bättre än onsdagen - hellre det än tvärtom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0