Hej och hå!

Här var det glest med inlägg!

Men vad ska jag skriva om - det händer inte så mycket som väcker min skrivlust. Å inte tänker jag några djupa, insiktsfulla tankar heller. Eller jo, det gör jag ju såklart! Men dem vill jag inte lägga ut här och nu.

Jag kan ju berätta att jag varit bortrest fre- mån, jag var i Mora. Där blev jag väl omhändertagen och fick god mat och dryck och go'a vänners sällskap. Det var välbehövligt! Liksom de sköna lååångaa promenaderna jag tog.

En annan sak jag kan berätta är att det inte är någon snö här ännu och det ska ni  vet tycker jag är triiiiiiiiiiist!!! Det ska vara lite vitt och minusgrader i november! Ge mig vinter NU!!!!




Kommentarer
Postat av: Maj Korner

Jag brukar också tycka om när det blir snö, men i år har jag faktiskt tyckt det varit helt okej utan. Tror att det beror på att det har varit så varmt, idag hade vi 9 grader!

2011-11-24 @ 21:21:36
URL: http://majkorner.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Ibland har man bara inte lust att blogga:)



Ingen snö här heller och det gör mig inte ett dugg...



Ha en fin första advent..kram



2011-11-27 @ 10:47:08
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0