Kom igen nu vintern!

Tog mig en promenad in till stan och gjorde av med lite pengar...På något jag för några år sedan inte trodde jag skulle göra någon fler gång i livet. Jag har köpt nya längdskidor!!!

Nu när kroppkakan inte är så tung att dra på så har jag ett sug efter längdåkning igen, som motionsalternativ. Så nu är tanken att jag ska åka än mer än i fjol. Då blev det ungefär 4-5 mil... Det är tänkt att mer än fördubblas.

Så, nu vet ni det. Ibland måste man ut med det i "offentlighetens ljus" för att sätta lite press på sig själv.



Kommentarer
Postat av: Ninni

Och jag bara hoppas att vintern väntar ett tag till=)



Men det är ju ganska mysigt att åka längdskidor, har inte gjort det på många många år.



Ha en fin lördagskväll..kram



2011-11-12 @ 17:32:59
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Micke

Åkte sånt när jag var liten, ett par gamla träskidor från 50-talet...kul faktiskt.

Funderar på inköp av nya såna faktiskt...ja...inte såna från 50-talet då..utan nya..haha



ha de bäst :)

2011-11-13 @ 09:22:07
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: självaste annika

Ninni; Men vintern behöver inte vänta - det är bara ruggigt mörkt nu och inga höstfärger kvar.



Micke; Köp! Det är faktiskt en behaglig upplevelse att glida fram i snön!

2011-11-13 @ 09:58:36
Postat av: Leo

Så nu behövs det bara lite snö också. :)

2011-11-13 @ 10:54:25
URL: http://leoscookie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0