Just idag...

är jag stark! Eller i allfall känner jag mig inte lika själsligt vek som jag gjort i några dagar.

Kan bero på en bra dag på jobbet. Ja bra och bra. Började med att det lilla barnet inte åt en gnutt till frukost...Men det visade sig nog vara en sådan dag, lunchintaget var inte heller så stort. Habbadet på em var ren och skär lycka - det är en njutning att få glida ner i 34-gradigt vatten för den tjejen jag badar med. Jag njuter också även om det blir en del lyft både före, i och efter badet.

Kanske beror det på att jag träffat lite fotbollsfolk i kväll och känt mig lite behövd.

Kanske beror det på att jag fick till min strulande facebook-konto.

Kanske beror det på att jag i allafall här vågade (därmed även för mig själv) uttrycka att jag kände mig lite ledsen.

Eller också så är det så att det beror på alltihop av ovanstående,  i ett hopkok så blir det till bra i mig?!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jo...ibland är det många små saker som funkar samtidigt, kombinationen leder till ren eufori ibland hos mig iallafall.



Ha de bäst! :)

2011-09-10 @ 12:16:21
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Låter härligt..och ibland måste man få känna sig lite ledsen!!



Ha en fin dag.kram kram

2011-09-11 @ 10:34:38
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0