Torsdag den 1 septemeber...

har det redan blivit, fast augusti var så lång!

Veckorna går rätt fort  men känns ändå rätt långa...hur kan det bli så?
Det känns som om det är länge sedan det var helg och orkanoro, fast ändå nyss.

I går och idag har jag tränat, det var verkligen längesedan. Tre veckor minst. Kroppen gillade det  onekligen. Mina axlar som v ä r k t senaste dagarna var jag orolig för men jag tror att de var mest gynnade av träningen!

I morgon väntar veckans sista arbetsdag, den kan bli bra - den innehåller bio och skogsutflykt!



Kommentarer
Postat av: Ninni

Har du varit såå duktig att du tränat..härligt!

Har inte ens kommit ut på en promenad den här veckan..gallan har ställt till det för mig=(



Ha en skön helg..kram

2011-09-03 @ 11:02:42
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: självaste annika

ninni; usch, så trist! inte ens kunna promenera - annars är det ju så skönt!

2011-09-03 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0