Fredag igen

Fortfarande ledig. Sitter i soffan och slötittar på tv.

Fjällresan avslutades i onsdags. Efterdyningar av den är att jag känner mig så nervarvad att jag mest bara är. Fast jag har i allafall tränat, både igår och idag minnsann. Det var rätt behövligt efter flera dagars frossande med trerättersmiddag...

Eftersom jag fortfarande har semester så planerade jag in ett bankbesök, pratade pension - vilket semesternöje!

I morgon är det dags för uppvaktning, lilla mosterbarnet fyller 30 år! Men hur gick det till? Jag var ju nyss 30. Eller nåja, för ett tag sedan. Ett litet, jättelitet!

Söndagen bjuder som sig bör på fotboll. Det blir nog dunjacka på för publiken...

Måndagen är det oåterkalligen dags för vardag igen. Den kommer att innehålla både ett årmöte och en arbetskväll. Å avrundas med After Work. Fast inte på lokal utan hemma-hos. Inte hos mig utan hos ett par i vänkretsen. Det känns lite bra att ha att se fram emot.

Hoppas ni ser framemot er vardag, den drabbar oss alla! Moooaaaahhh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0