Ätligen helg!

Men det blev helg den här veckan också!
 
Inför skolstart brukar många barn få nya kläder. Jag är ju sedan länge befriad för dotterns kläder så jag antog att det var min tur nu. Så jag fick en ny tröja och byxa i går. Å jag tror at det slank ner några passande linnen att ha under tröjan också. Samt ett par nya trosor, Så välkommen höstterminen - jag är redo!
 
Eller så är jag inte redo, jag bara inbillar mig. För egentligen skulle jag vilja vara ledig, det har varit tillräckligt denna 1,5 vecka jag jobbat efter semestern för att ledighetsbehovet uppstod igen...om det ens varit borta.
 
Nu ska jag ägna mig åt tvätt, städning, fotboll och föreningsfest resten av dagen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Föreningsfest lät ju kul...ha så skoj :)

2012-08-25 @ 19:51:12
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: självaste annika

Micke, det var jättekul - kom hem vid 3-tiden...

2012-08-26 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0