Kitteri

 
Mera semester står på agendan! Jag har haft två dagar och ska vara ledig i två veckor till räknat från idag.
Å nu har jag fått lära mig så mycket om det som ledigheten ska ägnas åt ida.Hjärnan är helt matt...
 
Min kompis Elisabeth har hjälpt mig att komma i detta utmatterade tillstånd. För hon har visat hur jag ska förfara med fönstren i stugan. Som behöver kittas...Å idag har vi tagit steg för steg och till sist kom vi fram till själva kittandet. Som jag kommer att få träna tålamodet på. Väldigt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Aldrig fel med ledighet :)

Jo..kittade en del fönster iu mina tonår..hade ju gamla fönster i föräldrarhemmet som behövde fixas lite..är en fena på sådant sen dess :)

Ha de gött.

2012-08-08 @ 10:55:57
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: självaste annika

Nån fena på,t blir jag aldrig! Synd att du bor så långt bort annars hade du fått upp till bevis!

2012-08-12 @ 08:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0