Nu blev det lördag igen!

Jaha ja, två arbetsdagar avklarade och jag vart trött som om det vore 49 på raken!
Vi håller ju på med en liten omflyttning, chefen kallar det utveckling och vi kallar det inte ens omorganisation längre...
 
Men idag är det lördag och jag ska inhandla lite mer till mitt fönsterkittande. Sedan ska jag ta en sväng till kyrkan och se när en av mina närmsta arbetskamrater tackar ja till att få en äkta make.
 
Därefter kanske det kan bli lite röj här hemma - förfallet har varit totatl i flera veckor. Det har varit s a s noll prio på att sköta hemmet. Å det är så underligt hur lätt det är att lägga saker på hög - på fel ställen dessutom. Men jag ska ta mig an det hela sakta, mycket sakta misstänker jag, men säkert.
 
Ha en skön helg!!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag har jobbat två veckor redan,.svisch sa det=)

Hoppas du får ordning i röran, jag får städa i morrn vi har ju haft kissebesök i några dagar. Full fart=)
Ha en fin dag, kramen

2012-08-19 @ 09:49:05
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0