Vakenchock

Ni vet hur det är när man yrvaket stirrar på klockan och försöker få ordning på tankarna som rusar genom huvudet inom loppet av några sekunder?
 
Det hände mig. När jag vaknade så tittade jag på klockan och konstaterade att den var kvart i sju. Å samtidigt att jag inte dragit upp "ringknappen" - vilken tur att jag vaknade hann jag tänka. "Vilken tid börjar jag idag, är det onsdag i dag?"
 
Jag satte mig upp för att kliva upp. Då först upptäckte jag att jag sovit med kläderna på! Å jag mindes att jag lagt mig för att vila lite en stund efter att jag kommit hem från jobbet. För att jag var så himla trött. Å kände mig smått chockad över att jag kunnat sova så länge - typ 13 timmar.
 
Jag förstod till sist; det var fortfarande tisdag och det var kväll....En timme hade jag knoppat.
 

Kommentarer
Postat av: Micke

haha...ja jösses...slutet på 80 talet gjorde jag likadant, fast jag gick ett steg längre, sprang ner till pizzerian i hamnen där den som jag samåkte med brukade hämta upp mig, han kom inte...och jösses va folk det var ute fastän det var tidig morgon..pch pizzerian var ÖPPEN...fattade fortfarande inte att det var kväll utan gick hem och fann hela familjen VAKNA...då först ramlade poletten ner :)

Så kan de gå ibland :)


Ha så fint.

2012-08-22 @ 17:57:22
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Hahhaa det där är hemskt=)

Ha en toppenhelg, kram

2012-08-25 @ 11:34:37
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0